Sickans liv

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Första dagen !

Av jessica bohlin - 8 april 2013 17:32

Hej!
Idag var det första dagen i skolan efter påsklovet och det var inte så kul. Dagen började med att jag vaknade klockan 06.40 sen somnade jag till 7.00 och efter det så drog jag mig till halv 8 och då märkte jag att jag hade allergi utslaslag över hla kroppen typ. Det var fullt av sånt på min vänstra amr och på min högra sida av magen. (Inte så kul) men jag gick upp och tog två allergitabletter. Sen fixade jag mig och åt frukost och då vart klockan kvart över 8. Då satte jag mig vid datan till fem över halv åtta. Då kom Jossan till mig och sen gick vi till skolan. 

I skolan så hade vi engelska och det var tråkigt för vi intevjuvade (stav) en kompis (man fick inte välja). Och den kompisen skulle man göra en berättelse om som läxa och sen tittade vi på en film. Vi hade matte och det var tråkigt för vi jobbade med klockan som vi har gjort as många gånger !!, så vene varför vi gör det nu också men det var tråkigt. Sen efter lunch hade vi NO och då skulle vi jobba fritt i en NO bok och det var tråkigt för jag gillar inte No i huvudtaget men att jobba själv i en bok var as tråkigt. Efter allt hade jag spanka   , det är as tråkigt för vi har en spanska lärare som inte kan något på spanska typ, han är taskig och.... Han är så sämst så den som tycker skolan rolig skulle också avsky detta. Sen när vi slutade så gick jag hem. och det första jag gjorde var att äta för det vart inte så gått i skolan (som alla andra dagar) och det jag åt var cheesecake. Mamma gjorde en i går så då fick jag ta som mellis i dag, det var gått. Sen satte jag mig och pluggade för vi ska ha ett idrottsprov på onsdag (som jag inte viste) , men det är att kunna karttecken, varför man orgenterar och har man använder en karta. Inte så svårt men hoppas jag kan det på onsdag. När jag hade pluggat klart så satte jag mig vid datna och kollade facebook, youtube och tittade om jag hade fått nån fråga på bloggen men det hade jag inte   . Sen kom mamma och pappa hem och nu lagar dom mat som vi ska äta i kväll som är självklart   . I kväll ska jag titta på tv och jag ska titta på typ fantasterna för mamma och pappa ville typ de det. Det är det jag har gjort i dag !

Hejdå <3

     

Tack för att ni läser mi blogg <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bohlin - 4 augusti 2014 23:08

Hej!   Jag heter jessica bohlin och frö något år sen bloggade jag här. Jag tänkte för er som går in är så kan ni väll checa in min nuvarande blogg  jessic.se .   Hejdå! ...

Av jessica bohlin - 20 april 2013 11:44

Hej! Nu har jag bestämt mig och jag kommer sluta blogga. Jag kommer ha kvar den så ni kan titta och jag kan också titta på gamla saker. Men då vet ni. Jag kommer skapa en beauty blogg men jag bloggar baraom smink och inte varje dag. Bara smink. ...

Av jessica bohlin - 20 april 2013 09:51

Hej! Jag har inte så mycket tid att blogga så jag har en fråga till er! Jag kanske tänket sluta blogga men jag bara undarad vad tycker ni? Skriv i kommentarerna så jag får veta!Hejdå <3 Jag kanske skaffar en beauty blogg i stället då för då ...

Av jessica bohlin - 19 april 2013 18:40

Hej! Idag är det fredag som nog alla vet men jag har varit i skoln och haft tråkigt. Vi har haft svenska, engelska, so och eget arbete. Det har varit tråkigt som jag skrev där uppe men det var värkligen det. Sen gick jag hem själv för ingen kunde v...

Av jessica bohlin - 17 april 2013 19:40

Hej! Idag ärndet onsdag igen och jag har varit i skolan första dagen på veckan. I skolan har vi haft svenska då läste vi en text tre och tre, då bart jag med matiz och jesper, sen hade vi massage och man tog den man satt brevid och det var matiz så ...

Presentation


Hej!
Jag heter Jessica och jag är 12 år gammal.
Jag bloggar om mina dagar. Jag gör videos så det bara komma med förslag om ni vill att jag ska göra en speciell.
om ni inte vill skriva i kommentarerna kan ni maila mig på jessica.bohlin@live.se
Hoppas

Fråga mig

33 besvarade frågor

följ mig

Follow on Bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Multi-Colored Light Pointer
Usagi Sailor Moon - Heart Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards