Sickans liv

Alla inlägg den 15 april 2013

Av jessica bohlin - 15 april 2013 16:31

Hej!
Idag har jag varit hemma från skolan för jag är förkyld och har feber ibland. Efter lunch fick jag typ nacksperr (stav) så jag har as ont i nacken. I dag har jag tittat på film och det vart gossip girl rekommenderar värkligen, jag har suttit vid datan fast jag har legat i min säng, och jag har gjort små videoklipp på youtube och videofy me och kört chubby bunny. Sen kom mamma hem vid ett och få har jag suttit vid datan och pluggat spanska. Nyss såg mamma en as fin jacka till mig och det stog att den var slut i hela Stockholm men mamma ringde en sfär och frågade om det var slut där men det var den inte så mamma handlar den nu åt mig. I kväll ska jag titta på tv (som vanligt).
Hejdå

Presentation


Hej!
Jag heter Jessica och jag är 12 år gammal.
Jag bloggar om mina dagar. Jag gör videos så det bara komma med förslag om ni vill att jag ska göra en speciell.
om ni inte vill skriva i kommentarerna kan ni maila mig på jessica.bohlin@live.se
Hoppas

Fråga mig

33 besvarade frågor

följ mig

Follow on Bloglovin

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Multi-Colored Light Pointer
Usagi Sailor Moon - Heart Up Arrow

Ovido - Quiz & Flashcards